۱۰۱۵
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۵۶۰
استیو کارل، کری واشنگتن و چند بازیگر شناخته‌شده سینما برای هنرنمایی در هر اپیزود برخی سریال‌های تلویزیونی، حداقل یک میلیون دلار طلب می‌کنند.
به گزارش روی تیتر، کری واشنگتن برای هر اپیزود سریال Fires Everywhere Little و استیو کارل برای سریال Space Force، یک میلیون دلار پاداش می‎گیرند. اما آن‌ها تنها بازیگران گران‌قیمت دنیای تلویزیون نیستند. ریس ویترسپون هم برای هر اپیزود سریال The Morning Show حداقل یک میلیون دلار دریافت کرده است. این سریال توسط شبکه اینترنتی اپل پلاس ساخته شده است. ویترسپون برای سریال Fires Everywhere هم همین دستمزد را دریافت خواهد کرد. کارل که از بازیگران سریال اپل پلاس هم بود، برای بازی در هر اپیزود این سریال ۷۵۰ هزار دلار دستمزد گرفته است. با شدت گرفتن رقابت در دنیای سریال‌های تلویزیونی، دستمزد‌های بازیگران تلویزیونی هم افزایش چشمگیری داشت؛ بنابراین با گذر زمان، بازیگران بیشتری از دنیای سینما به صفحات کوچک‌تر تلویزیون‌ها مهاجرت کرده‌اند.
در ادامه با شش بازیگری آشنا می‌شوید که برای حاضرشدن در هر اپیزود یک فصل سریال‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند، حداقل یک میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

استیو کارل
او برای سریال Space Force توسط شبکه نتفلیکس استخدام شد. این سریال درباره مجموعه‌ای جدید در ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا است که وظایف نظامی را در سطح فضایی بررسی می‌کنند. هنوز مشخص نیست این سریال چه زمانی منتشر می‌شود، اما کارل برای هنرنمایی در هر اپیزود آن حداقل یک میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

جف بریجز
شبکه اینترنتی هیولو که زیر نظر دیزنی فعالیت می‌کند، در حال تولید سریالی به نام The Old Man است که بریجز را به عنوان بازیگر اصلی‌اش در اختیار دارد. این سریال با همکاری شبکه FX و براساس کتابی به همین نام توسط توماس پری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، ساخته می‌شود. هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

نیکول کیدمن
این بازیگر شناخته‌شده‌ی استرالیایی که با سریال Big Little Lies به دنیای تلویزیون وارد شد، در سریال Nine Perfect Strangers هم حاضر است. او برای این سریال شبکه هیولو که هنوز تاریخ انتشار آن هم اعلام نشده، یک میلیون دلار در ازای هر اپیزود دریافت کرد.

ریس ویترسپون
او برای بازی در هر اپیزود سریال Little Fires Everywhere حقوقی ۱.۱ میلیون دلاری دریافت کرده است. داستان آن بر اساس رمانی پرفروش در سال ۲۰۱۷ اقتباش شده و زندگی یک خانواده را بررسی می‌کند.

کری واشنگتن
سریال Little Fires Everywhere یکی از عناوین مورد انتظار سال ۲۰۲۰ است که باید به زودی منتظر آن باشیم. این سریال که توسط شبکه هیولو ساخته شده، میزبان کری واشنگتن هم شده تا با حقوقی ۱.۱ میلیون دلاری برای هر اپیزود، او را در اختیار داشته باشد. فصل نخست آن در مارس ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

هریسون فورد
سریال The Staircase نخستین تجربه تلویزیونی هریسون فورد بود. این سریال مستند پرونده قتل نویسنده‌ای به نام مایل پترسون را واکاوی می‌کند. هریسون فورد برای هر اپیزود این سریال ۱.۲ میلیون دلار دستمزد گرفته بود که هنوز هم بالاترین حقوق یک بازیگر در تلویزیون است.
منبع: بیزینس اینسایدر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: