۱۴۹۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۴۵۴
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر ویژه

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس در ایام نوروز هم جلسات خود را به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد که البته این جلسات رسمی نیست و فقط برای ارائه نقطه‌نظرات پیرامون مسائل مختلف است.
به گزارش روی تیتر به نقل از فارس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست آزمایشی امروز مجلس که به صورت دیجیتالی برگزار شد، گفت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کردند و نواقص فنی کار برای برگزاری نشست‌های علنی مجلس به صورت دیجیتالی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: به طور کلی از نظر فنی شرایط مساعد بود، اما مشکلاتی به صورت جزئی در حوزه فنی وجود داشت که از جمله آن می‌توان به پایین بودن کیفیت صدا و همین‌طور کم بودن زمان رأی‌گیری اشاره کرد که باید زمان رأی‌گیری در جلسات دیجیتالی افزایش پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در ایام نوروز هم نشست‌های غیررسمی مجلس به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد و نمایندگان نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف مطرح خواهند کرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: البته برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی نیاز به اصلاح آیین‌نامه دارد که باید این کار انجام شود، اما چنانچه ضرورت ایجاب کند و زمینه کار فراهم باشد، امکان پخش جلسات علنی که به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد از رادیو فرهنگ وجود دارد.

وی در پایان گفت: از نظر فنی هیچ مشکلی برای پخش جلسات دیجیتالی مجلس از رادیو فرهنگ وجود ندارد و می‌توان با وصل کردن میکروفن به سیستم‌ها امکان پخش جلسه مجلس را از رادیو فرهنگ فراهم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: