۱۶۳۶
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۸۳۰
شاید باورکردنی نباشد، اما بازیگران شناخته‌شده‌ای وجود دارند که علاقه‌ای به تماشای فیلم‌هایی که خودشان در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند، ندارند.
به گزارش روی تیتر به نقل از اینسایدر، کار اصلی همه بازیگران فیلم و سریال‌بازی کردن است. آن‌ها از تماشاشدن در عناوین مختلف است که کسب درآمد می‌کنند. اما تعدادی از آن‌ها از دیدن خودشان بر پرده سینما لذت نمی‌برند. در ادامه با ۱۰ بازیگری آشنا می‌شوید که چندین بار اعلام کرده‌اند علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های خود ندارند. به عبارت دیگر، آن‌ها علاقه‌ای به تماشای فیلم‌هایی که خودشان در آن‌ها بازی کرده‌اند، ندارند.

آدام درایور
در سال ۲۰۱۹ آدام درایور، ستاره فیلم‌های جنگ ستارگان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هرگز علاقه‌ای به دیدن فیلم‌های خودش نداشته و نمی‌خواهد آن‌ها را تماشا کند. او درباره دلیل این اتفاق می‌گوید، چون از دنیای تئاتر وارد فیلم‌های سینمایی شده، تماشای فیلم‌های خودش را بی‌معنی بداند. اما او یک بار قانون نانوشته‌اش را زیر پا گذاشت و فیلم جنگ ستارگان را تماشا کرد. او که طرفدار سرسخت این مجموعه است پس از بازیگری در یکی از فیلم‌های این مجموعه، به تماشای آن نشست. البته او برای این اتفاق هم دلیل قانع‌کننده‌ای دارد؛ او بیشتر سکانس‌های فیلم را در برابر یک پرده سبز بازی کرده بود و دوست داشت نسخه نهایی فیلم را تماشا کند.

تام هنکس
تام هنکس در بعضی از شاخص‌ترین فیلم‌های هالیوودی نقش‌آفرینی کرده، اما در سال ۲۰۱۶ و در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرد بیشتر فیلم‌های قبلی‌اش را ندیده است. فیلم‌های موفق و محبوبی مثل فارست گامپ، فیلادلفیا و کست اوی از بهترین فیلم‌های تام هنکس هستند که نامزدی جایزه اسکار را برای او به همراه داشته‌اند. اما تام هنکس هرگز آن‌ها را تماشا نکرده است. هنکس تماشای فیلم‌های خودش را اشتباهی بزرگ و خطرناک می‌داند. او اعتقاد دارد این کار هرگز به شما یاد نمی‌دهد که چه باید کنید. ضمن آن که تماشای آن‌ها نمی‌تواند این فیلم‌ها را تغییر دهد.

ریس ویترسپون
در سال ۲۰۱۰ بود که ریس ویترسپون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از دیدن فیلم‌های قبلی‌اش امتناع می‌کند. او حتی اعتراف کرد گاهی حتی سکانس‌هایی که در آن‌ها بوده را هم فراموش می‌کند. ریس ویترسپون از دیدن فیلم‌هایش پرهیز می‌کند، چون احساس می‌کند این کار می‌تواند او را از خودش بیزار کند. او گاهی صحنه‌هایی از از فیلم‌هایش را به صورت اتفاقی می‌بیند، اما از آن‌ها چیزی به یاد نمی‌آورد.

آل پاچینو
سال ۲۰۱۹، آل پاچینو در خلال یک مصاحبه طولانی اعلام کرد که بیشتر فیلم‌های قبلی‌اش را دوباره تماشا نمی‌کند. او مدعی شد نیازی به تماشای دوباره آن‌ها ندارد چرا که ویژگی‌های مثبت و منفی آن‌ها را می‌داند. او درباره این دیدگاه می‌گوید: «اگر این فیلم‌ها خوب بودند که خوش به حال من است. اگر هم کیفیت خوبی نداشتند که باید آن‌ها را فراموش کنم.» البته غیرممکن نیست که آل پاچینو به تماشای دوباره فیلم‌هایش بنشیند. او تنها به شرطی که تلویزیون خانه‌اش آن‌ها را تماشا کند، ممکن است تصمیم بگیرد فیلم‌های قبلی‌اش را تماشا کند.

جرد لتو
در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۱۷ منتشر شد، جرد لتو اظهار کرد که معمولا فیلم‌هایش را تماشا نمی‌کند. اما استثنائاتی هم وجود دارد که او درباره آن‌ها توضیح می‌دهد. فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا و بلید رانر ۲۰۴۹ تنها فیلم‌هایی هستند که جرد لتو در آن‌ها بازی کرده و دوست دارد آن‌ها را تماشا کند. او می‌گوید: «اگر فیلمی که در آن بازی کرده‌اید را ببینید و از بازی‌تان لذت ببرید، ممکن است تکرارش کنید. اگر آن را دوست نداشته باشید هم ممکن است ناراحت ومعذب شوید. نیازی به تماشای بیشتر آن‌ها ندارم، چون پایان داستان آن‌ها را می‌دانم!»

مگان فاکس
او در سال ۲۰۱۹ یک مصاحبه تلویزیونی داشت و در این گفتگو با مگان فاکس، قسمت‌هایی از فیلم‌های قبلی او نمایش داده شد. به نظر می‌رسید مگان فاکس از تماشای فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده ناراحت بود و پس از آن هم گفت تماشای این عناوین برای او حس عجیبی به همراه داشته است. او گفت تماشای خودش برایش سخت است چراکه تغییر زیادی کرده و شباهت زیادی با انسانی که در گذشته بود، ندارد.

جولیان مور
مور یکی از بازیگران حرفه‌ای این روز‌های سینما است که کارنامه درخشانی دارد و بار‌ها نامزد دریافت جوایز اسکار و گلدن گلوب هم شده است. اما او در سال ۲۰۱۳ و در جریان مصاحبه‌ای مدعی شد که هرگز به تماشای هیچکدام از فیلم‌هایش ننشته است و علاقه‌ای هم به آن ندارد. او بازی‌کردن در فیلم‌ها را بیشتر دوست دارد و احساس می‌کند تماشای آن‌ها فایده‌ای ندارد؛ بنابراین ترجیح می‌دهد برای حضور در فیلم‌ها ذوق و شوق بیشتری داشته باشد و حوصله تماشای محصول نهایی پروژه‌ها را ندارد.

واکین فینیکس
واکین فینیکس در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۱۵ منتشر شد، بیان کرد که تا آن زمان فقط دو تا از همه فیلم‌هایش را تماشا کرده است. شاید قابل پیش‌بینی نباشد که او فیلم‌هایش را نمی‌دیده، اما پیش‌بینی فیلم‌های موردعلاقه او از میان آثارش چندان دشوار نیست. او از تماشای Her و The Master بیشتر از بقیه لذت برده است. واکین فینیکس امیدوار بود که تماشای فیلم‌های خودش به رشد و پیشرفتش در بازیگری کمک کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

آنجلینا جولی
در سال‌های گذشته، آنجلینا جولی بازیگر پرکاری بود. او در سال ۲۰۰۹ مصاحبه‌ای داشت که در خلال آن مدعی شد تقریبا همه فیلم‌هایش را تماشا نکرده اگرچه بعضی از آن‌ها را یک بار تماشا کرده است. او از فرآیند ساخت فیلم‌ها بیشتر از تماشای آن‌ها لذت می‌برد و نیازی به تماشای دوباره فیلمی که در آن حضور داشته، ندارد.

خاویر باردم
در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۱۵ منتشر شد، خاویر باردم مدعی شد اگرچه عاشق بازیگری است، اما لذتی از تماشای فیلم‌هایش نمی‌برد. او گفت علاقه‌اش به دنیای بازیگری باعث نمی‌شود از تماشای هنرنمایی‌اش در نقش شخصیت‌های گوناگون هم حس خوبی داشته باشد. او تحمل دیدن خودش را ندارد و وقتی فیلم‌هایش را تماشا می‌کند، نمی‌تواند از قضاوت خودش عقب‌نشینی کند. او می‌گوید: «حتی نمی‌توانم آن دماغ، صدای لعنتی و چشم‌های مسخره‌ام را تماشا کنم. واقعا تحمل دیدن آن‌ها را ندارم. اما وقتی در حال بازی کردن هستم، دماغم را نمی‌بینم و صدایم را نمی‌شنوم. احساس می‌کنم چیز‌هایی وجود دارند که باید ابراز کنم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: