۱۷۱۲
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۲۸۹
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار خودروی صفر کیلومتر از ۱۳ پارکینگ خبر داد و گفت: ارزش خودروهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال است.
به گزارش فراتیتر، سرهنگ نعمت‌اله علیپور با بیان اینکه با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، در این رابطه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد‌های اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودروی داخلی و خارجی در ۱۳ پارکینگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در اختیار تیم‌های مختلفی از پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های مختلف عملیاتی تشکیل و در پنج روز در بازرسی از پارکینگ‌های مورد نظر یک هزار و ۸۴ دستگاه انواع خودرو احتکار شده کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: خودرو‌های کشف شده همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند که با دستور قضائی توقیف و هر ۱۳ پارکینگ پلمب شد.

این مقام انتظامی،  ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

علیپور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: