۱۷۹۲
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۲۹۰
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر چرخشی

معاون اداره کل دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز آزادسازی سهام عدالت از روز گذشته گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان مراجعه حضوری به بانک‌ها برای فروش سهام ضرورتی ندارد.
به گزارش فراتیتر، با اشاره به آزادسازی سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم اظهار داشت: افرادی که مایل هستند خود به طور مستقیم مدیریت سهام را به عهده بگیرند تا ۱۵ خرداد برای مراجعه به سامانه فرصت دارند و برای روش غیرمستقیم نیازی به مراجعه به سامانه نیست.

خلیلی با بیان اینکه فروش ۳۰ درصد از سهام از روز گذشته آغاز شده است عنوان کرد: سهامدارانش که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانکی که در سامانه معرفی کرده‌اند درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را بدهند.

وی افزود: این افراد همچنین می‌توانند از طریق وبسایت کارگزاری‌های سهام عدالت یا شرکت سپرده گذاری مرکزی وضعیت سهام خود را ببینند و ۳۰ درصد آن را بفروشند.

خلیلی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا مراجعه به بانک ضرورتی ندارد گفت: افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند سهام خود را بفروشند، اما فرایند پرداخت ارزش سهام به آن‌ها طولانی‌تر است.

معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از مردم خواست که هیچ عجله‌ای برای فروش سهام خود نداشته باشند و در زمان مناسب برای فروش اقدام کنند.

خلیلی عنوان کرد: ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت افراد قابل فروش است و ۷۰ درصد باقی مانده نیز همچنان در اختیار دارندگان سهام است و در یک بازه زمانی که کد بورسی برای افراد تعریف می‌شود می‌توانند درباره ۷۰ درصد باقی مانده تا بگیرند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: