۱۸۵۳
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۴۶۵
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

فدراسیون فوتبال ایران تا روز دهم تیرماه فرصت دارد تا به صورت رسمی برای میزبانی جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۲۷ اقدام کند.

به گزارش فراتیتر، امروز چند رسانه عربی و غربی در خبرهایی اعلام کردند چهار کشور عربستان سعودی، قطر، هند و ازبکستان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ اعلام آمادگی کرده‌اند و به صورت رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست خود را ارسال کرده‌اند.

فوتبال‌دوستان ایرانی منتظر بودند تا نام ایران را هم در بین نامزدها مشاهده کنند چرا که چندی پیش «مهدی محمد نبی»  دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود چنین درخواستی ارسال شده و ایران قصد دارد برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ شانس خود را امتحان کند. حتی این خبر در بین فوتبال‌دوستان نیز بسیار دست به دست شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. خیلی‌ها بر این باور بودند که فدراسیون فوتبال ایران با این پیشنهاد تنها یک فرار رو به جلو داشته و این درخواستِ میزبانی صرفا یک بازی رسانه‌ای است.

حالا اما با انتشار اسامی کشورهایی که درخواست رسمی ارسال کرده‌اند مشخص شد فدراسیون فوتبال گویا چندان روی تصمیم خود جدی نیست.  البته هنوز ۲۹ روز تا پایان مهلت کشورها برای اعلام نامزدی به صورت رسمی باقی مانده است. روز دهم تیرماه، آخرین روزی است که کشورهای آسیایی می‌توانند درخواست خود را به AFC ارسال کنند. باید دید در این مدت فدراسیون درخواست خود را ارسال خواهد کرد یا باید همین جا بحث میزبانی ایران، حتی در حد یک شانس کم را خاتمه پیدا کرده بدانیم.

لازم به ذکر است که فدراسیون‌نشینان در این روزها کارهای مهمتری چون تنظیم اساسنامه، شکایت ویلموتس، رفع قطعی شایعه تعلیق از سوی فیفا و آغاز مسابقات لیگ برتر را پیش روی خود دارند و باید دید اصلا فرصت ارسال این نامه را خواهند داشت یا خیر.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: