۱۹۳۷
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید : ۲۸۴
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه شرکت مترو طی سه ماه گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان متضرر شده است، گفت: از دهم خرداد از مسافران مترو خواستیم از ماسک استفاده کنند اما در شأن مردم نیست که دائم به آنها تذکر بدهیم.
به گزارش فراتیتر، فرنوش نوبخت درباره الزام مسافران به استفاده از ماسک در مترو اظهار کرد: با وجود مشکلات موجود، توانستیم سرفاصله حرکت قطار‌ها را در خط سه از ۷ به ۶ دقیقه و در خط دو سرفاصله‌ها را از ۳.۵ به ۳ دقیقه کاهش دهیم.

وی ادامه داد: با این حال بهترین روش اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مدیریت در زمان سفر است؛ بر این اساس از مسافران می‌خواهیم برای اجرای هرچه بهتر فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو همکاری کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه از مسافران می‌خواهیم هنگام استفاده از مترو حتماً از ماسک استفاده کنند و زمان سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در ساعات پیک مسافری نباشد، اظهار کرد: در سه ماه گذشته، مترو به علت شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان متضرر شده، اما حتی یک روز هم خدمات‌رسانی به شهروندان را تعطیل نکردیم و از شهروندان انتظار داریم برای اجرا شدن هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی، ما را یاری کنند، اما متأسفانه برخی مسافران هنوز موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: از دهم خرداد که ادارات کار خود را آغاز کردند از مسافران مترو خواستیم از ماسک استفاده کنند، اما در شأن مردم نیست که دائم به آن‌ها تذکر بدهیم؛ این موضوع یک مسئولیت اجتماعی است و عدم استفاده حتی یک نفر از ماسک می‌تواند بر سلامت فرد دیگری اثرگذار باشد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: