۱۹۶۰
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۳۰۳
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از آغاز طرح پیش فروش ۴۰ هزار خودروی این گروه از ساعت ۲ عصر امروز خبر داد.
به گزارش فراتیتر، مجید باقری درحاشیه مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود: پس از انجام قرعه کشی امروز طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله آغاز می‌شود

وی با بیان این که در این طرح یک میلیون و ۱۰۰ هزار خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند، تصریح کرد: از این میزان کمتر از ۸ درصد با تکیه بر بانک اطلاعاتی ریزش داشتند که نشان از فرایند مناسب خوداظهاری از سوی مردم است.

باقری ادامه داد: قرعه کشی امروز از میان یک میلیون نفر برای ۱۰ هزار خودرو خواهد بود که بر این اساس در سایپا از هر ۱۰۰ نفر یک نفر موفق به دریافت خودرو خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در پاسخ به شائبه‌های مطرح شده مبنی بر دلایل عدم ارایه خودرو‌ها از سوی خودروسازان نیز اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته و همزمان با التهاب بازار ۱۲۰ هزار خودرو به مردم تحویل شده از ابتدای امسال نیز شاهد رشد ۵۵ درصدی تحویل خودرو بوده ایم که نشان از تلاش خودروسازان برای عرضه مستمر خودرو در بازار است.

وی با اشاره به غیرتجاری شدن تعدادی از خودرو‌ها به دلیل نقص قطعه اظهار کرد: به دلیل اثبات استمرار در عرضه از سوی سایپا و پس از پیامک به برنده ها، سایت فروش در ساعت دو امروز باز خواهد شد که ۹ محصول در این طرح عرضه خواهند شد به طور خاص سه محصول جدید داریم و شاهین برای نخستین بار در این مرحله عرضه خواهد شد.

باقری ادامه داد: سه روز سایت باز خواهد بود که ۴۰ هزار خودرو با تحویل یک ساله به فروش خواهد رسید. تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۴ ماه تا یک سال است، اما شاهین در زمستان تحویل خواهد شد.

وی با بیان این که در طرح پیش فروش، قیمت خودرو‌ها به صورت علی الحساب دریافت می‌شود، تصریح کرد: قیمت این خودرو‌ها به روز خواهد بود و همه شروطی که برای فروش فوق العاده پیش بینی شده در طرح پیش فروش نیز اعمال می‌شود، اما فعلا در خودرو شاهین متقاضیان باید علی الحساب ۸۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در خصوص تحویل سه ماهه خودرو‌های دارای تعهدات معوق نیز گفت: چالش اصلی ما این خودرو‌ها بود که براین اساس برنامه ریزی شد تا سه ماه نسبت به انجام تعهدات معوق اقدام کنیم و پس از آن نسبت به انجام تعهدات جدید اقدام می‌کنیم و این خودرو‌ها نیز در طرح فروش کمتر پیش بینی شده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: