۱۹۸۸
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۲۸۸
نوری گفت: ایجاد آتش کنترل شده برای از بردن علف‌های هرز موجب آتش سوزی و آلودگی هوا و محیط زیست می‌شود.

به گزارش فراتیتر، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در واکنش به آتش سوزی های سریالی فضای سبز در پایتخت گفت: یکی از شیوه هایی که شهروندان در از بین بردن علف های هرز استفاده می کنند ایجاد آتش سوزی کنترل شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که استفاده از این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود، افزود: ایجاد آتش سوزی آن هم کنترل شده باعث آسیب به محیط زیست و آلودگی هوا می شود که متاسفانه برخی از افراد برای کاهش هزینه ها به جای علف زنی ، آتش کنترل شده ایجاد می کنند.

نوری در واکنش به فیلم منتشر شده مبنی بر تاخیر آتش نشانی  برای اطفاء حریق بوستان چیتگر گفت: به وضوح مشخص بود که این فیلم ساختگی است و واقعیت ندارد زیرا شهرداری تهران در بوستان های جنگلی ایستگاه ثابت آتش نشانی دارد.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت تجهیزات آتش نشانی در حال حاضر به چه شکل است و آیا کمبودی در این زمینه وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: وضعیت لجستیک سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بسیار مطلوب است و در جلسه ای که چند روز پیش برگزار شد از تجهیزات جدید آتش نشانی رونمایی شد و در اختیار ایستگاه های آتش نشانی قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: