۲۰۱۴
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید : ۲۶۸
درحالی فردا وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر جامانده از طرح حمایتی دولت پرداخت خواهد شد که در مراحل قبلی وام به حساب برخی از متقاضیان واریز نشده بود.
به گزارش فراتیتر، فردا بناست وام یک میلیونی به خانوار‌های یارانه بگیر جامانده از طرح حمایتی دولت از طریق سیستم بانکی پرداخت شود.

متقاضیان تا ۱۱ خرداد فرصت داشتند تا از طریق پیامک، درخواست خود را برای دریافت وام یک میلیونی به وزارت رفاه اعلام کنند؛ احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در همین خصوص گفته است که: زمان ثبت نام برای درخواست دریافت وام ۱ میلیون تومانی را برای خانواده‌هایی که سیمکارت‌های خود را دیر دریافت کردند، تمدید کردیم. ضمن اینکه این ایام عملاً پیامک جدید کم دریافت می‌کنیم.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: آخرین آمار دریافت پیامک تقاضای وام یک میلیون تومانی، ۸۸ هزار پیامک جدید بود، آن هم پس از اینکه به ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار خانواده این وام پرداخت شد.

وی افزود: اکنون ۸۸ هزار متقاضی مراجعه یا تماس می‌گیرند که وام ما چه شد، باید گفت که فرآیند اجرایی این کار هیچ فرقی ندارد، به این معنی که کسانی که در سه هفته اول پیامک تقاضای وام را ارسال نکردند، یک بار دیگر ۲۰ خرداد وام‌های یک میلیون تومانی را به آنان پرداخت خواهیم کرد.

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی حکایت از آن دارد که لیست نهایی جاماندگان تسهیلات یک میلیونی در اختیار این بانک قرار گرفته و فردا احتمالاً پرونده این تسهیلات بسته خواهد شد.

البته در مراحل قبل واریز وام یک میلیونی به حساب خانوار‌های یارانه بگیر، برخی از خانوار‌های متقاضی با وجود ثبت درخواست موفق به دریافت این تسهیلات نشده بودند.

بانک مرکزی در همین خصوص اعلام کرده بود:  امکان واریز مابقی تسهیلات یادشده به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا‌ها میسر نشده است و با اصلاحات انجام‌شده برخی از این موارد با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها رفع می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: