۲۰۶۵
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۳۰۰
اجتماعی حوادث

تیتر یک خبر چرخشی

در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی ۱۸۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای های حاشیه شهرستان "دماوند" تخریب شد.

به گزارش فراتیتر، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ با حضور دادستان شهرستان دماوند، نیروی انتطامی و پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی و اداره امور منابع آب، احکام قضائی جداگانه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای "جابان" و حریم رودخانه" آه سادات" محله "آبعلی" به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی ۱۸۰ فقره بنا و اسکلت با سطح آزادسازی ۲۰ هکتار در روستای "جابان" و ۱۴ فقره بنا و چهار دیواری با سطح آزاد سازی ۲ونیم هکتار در حوزه شهر "آبعلی" جمعاً به ارزش ریالی حدوداً ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی بازگشت.

این مقام انتظامی افزود: اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور دادستان "دماوند" و نماینده حوزه قضائی بخش "رودهن" صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نیست.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت و به جهت جلوگیری از ضرر و زیان خریداران این املاک به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید املاک و اراضی برای بهره برداری از طریق ادارات مرتبط و دیگر مراحل قانونی از کاربری آن مطلع و تحت هیچ شرایطی فریب افراد سودجو و فروشندگان املاک را نخورند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: