۲۰۸۱
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید : ۳۳۸
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

رئیس مجلس یازدهم گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم که این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام می‌شود.

به گزارش فراتیتر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه دیدار با اعضای شورای نگهبان، اظهار کرد: تشکیل جلسه امروز یک جلسه طبیعی بود؛ چون آغاز فرآیند قانوگذاری در مجلس است و ادامه آن در شورای نگهبان و بعضاً در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت می‌گیرد؛ به خاطر اینکه ما بتوانیم در روند قانونگذاری تبادلاتی داشته باشیم و اثرگذاری قوانین را افزایش دهیم به همکاری نزدیک مجلس و شورای نگهبان نیاز است.

وی افزود: جلسه امروز که به دعوت شورای نگهبان انجام شد، اولین جلسه‌ای بود که گفت و شنودی شد و بسیار جلسه مفیدی بود تا بتوانیم با یک هم‌افزایی مخصوصاً‌ در خصوص سیاست‌های کلان قانونگذاری که مقام معظم رهبری به مجلس ابلاغ کردند و مسئولیت پیگیری آن با مجلس است، ان‌شا‌الله بتوانیم با همکاری شورای نگهبان آنها را پیاده‌سازی کنیم. امیدواریم با این هماهنگی موضوعاتی مثل قانون انتخابات که بسیار مهم است و مدت‌هاست در دستور کار است، با سرعت و دقت دنبال کنیم.

قالیباف گفت: مخصوصاً موضوع اول ما که اقتصاد مردم است را ان‌شا‌الله شروع کنیم و مجلس وظیفه قانونی خود را انجام دهد.

وی در خصوص جهش تولید نیز گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم و این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: