۲۰۹۲
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۳۵۷
فرهنگ و هنر هنرهای تجسمی

تیتر یک خبر ویژه

برخی از گالری‌ها بعد از بازگشایی، ورود کودکان زیر ۱۰ سال به مجموعه خود را به دلایلی نامعلوم ممنوع کرده اند.

به گزارش فراتیتر، این دومین هفته‌ای است که درب گالری‌ها مجددا به روی مخاطبان باز شده و هنرمندان آثار خود را روی دیوار می‌برند.

طبق دستور مراجع ذی صلاح رعایت پروتکل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش برای کارمندان و همچنین بازدیدکنندگان یک گالری الزامی است به همین دلیل برخی از گالری‌ها حتی در اطلاعیه نمایشگاه‌هایی که قرار است برگزار شود، بر داشتن ماسک و دستکش تاکید کرده اند.

تعدادی هم در این اطلاعیه‌ها ورود کودکان زیر ۱۰ سال را ممنوع اعلام کرده اند که باید دید دلیل آن‌ها ترس از ویروس ناخوانده کروناست و یا مسائل دیگر از جمله محتوای آثار، ایجاد سرو صدا توسط کودکان در محیط گالری و... است.

پس از ماه‌ها دوری، بار دیگر با حضور در نگارخانه‌ها از نمایشگاه‌های زیر دیدن کنید:

گالری سیحون: نمایشگاه نقاشی‌های سولماز توحیدلو با عنوان «شام آخر» از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۱۳ تیرماه.

گالری اعتماد یک: «روی کاغذ»؛ نمایشگاه گروهی طراحی با آثاری از محسن و مرتضی احمدوند، امین باقری، مصطفی چوب تراش.

مصطفی دره باغی، نگار ذنوبی، لیلی رشیدی، متین زاد، پیمان شفیعی زاده، سحر صفریان، مجتبی طباطبایی، پریچهر طیبی، ندا ظرف ساز، اشکان عبدلی، آساره عکاشه، ساناز علوی، الناز فرج اللهی، لیلا قندچی، شیوا کاکاوندی، شهرام کریمی، مینا محسنی، لاله معماراردستانی، رکسانا منوچهری، شهره مهران و لیلی ویسمه از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۲۴ مرداد.

گالری خانه هنرمندان: نمایشگاه عکاسی تصویر سال از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۱۳ تیرماه.

گالری زرنا: نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی با عنوان «شات» از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ خرداد.

گالری ویستا: نمایش گروهی نقاشی با آثاری از شیرین بابازاده، شیلا جلیل پیران، نسرین صادقی و مانی مهرزاد که «نگاه گم شده» نام دارد و از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه برگزار می‌شود.

گالری ایوان: نمایش آثار بهروز مجیدی با عنوان وسعت محاط ۲ از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۱۳ تیرماه

گالری طراحی هنر: نمایشگاه گروهی از آثار کامبیز درمبخش، فرهاد ابراهیمی، علیرضا آدم بکان، میترا ارباب سلجوقی، افشین باقری،سهیل حسینی، نزار موسوی نیا، صحرا طباطبایی و... با عنوان «خط روشن» از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۱۳ تیرماه.

گالری سو: نمایشگاه گروهی با عنوان «در جریان» و با آثاری از رضا آرامش، امیرحسین اکبری علویجه، مریم امینی، بهاره بابائی، ساله شریفی، مهدی شیری، محمد عباسی، بهناز قاسمی، البرز کاظمی، پری مرادی، صدرا میرشریفی و الهام نفیسی از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۳ تیرماه.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: