۲۱۶۱
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید : ۵۹
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

یک سایت آلمانی نوشت شایعه حضور مارک ویلموتس در شالکه از طرف خود این مربی پخش شده است و صحت ندارد.

به گزارش فراتیتر، سایت Westfälischer در گزارشی به بررسی حضور مارک ویلموتس در تیم فوتبال شالکه پرداخت و عنوان کرد این خبر به جای رسانه‌ای شدن در آلمان در کشور بلژیک احتمالا از طرف خود این مربی پخش شده است تا ویلموتس سر زبان‌ها باشد و از او صحبت شود. 

نویسنده این گزارش در ادامه نیز یادآور شد این مربی به غیر از تیم ملی بلژیک، در سایر تیم‌ها عملکرد ضعیفی داشته است و نمی‌تواند گزینه مطلوبی برای جانشینی واگنر در شالکه باشد و در صورتی که بازیکن سابق شالکه به عنوان مربی این تیم انتخاب شود، یک ریسک صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، این مربی که حضور کوتاهی در تیم ملی فوتبال ایران نیز داشته، برخلاف ادعای مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال که او را فردی نجیب معرفی کرده بود تاکنون ۲ میلیون یورو دریافت کرده است و تقاضای ۶ میلیون یوروی دیگر کرده است و خواهان دریافت تمام پول قرارداد خود شده است.

این اتهام سایت آلمانی نشان می‌دهد که ویلموتس چندان هم دارای ویژگی‌های رفتاری - اخلاقی مورد ادعای مسوولان فدراسیون فوتبال ایران نبوده و مهدی تاج بیش از اندازه به او اعتماد کرده‌ است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:

مرگ که فقط مال همسایه نیست!