۲۱۶۵
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۲۵۷
اجتماعی بهداشت

تیتر یک خبر ویژه

عضو شورای شهر تهران نسبت به بازگشایی مهدهای کودک شهرداری تهران به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش فراتیتر، شهربانو امانی در جریان دویست و بیستمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۱۲ژوئن روز جهانی مبارزه بادکودکان کار است و باید کمک کنیم تا هیچ کودکی به دلیل فقر و فلاکت کار نکند.

او در تذکری درخصوص بازگشایی مهدهای کودک شهرداری گفت: براساس تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز گذشته کلیه مهدهای کودک در کشور و تهران آغاز به کار کردند.

امانی گفت: این درحالی است که بنده به عنوان نماینده مردم شهر تهران بارها نبود استانداردها در مهدهای کودک متعلق به شهرداری تهران را پیگیری کرده و به مسئولان ذی ربط متذکر شدم و طی جلسات متعدد مصادیق عدم رعایت استانداردهای خانه های کودک در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران را به اطلاع معاونت اجتماعی و فرهنگی رساندم و مقرر شد گزارش کاملی از اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

عضو شورای شهر تهران افزود: متاسفانه با گذشت یک سال از این موضوع گزارشی به دست من نرسیده است.

او با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا نیز خانه‌های کودک از استانداردهای لازم برخوردار نبودند، تصریح کرد: باید در بازگشایی اهتمام جدی‌تری درنظر گرفت تا پروتکل‌های ستاد کرونا رعایت شود. شهرداری باید از بازگشایی خانه‌های کودک خودداری کند چراکه این اشتباه تاوان سنگینی را به همراه خواهد داشت.

او در پایان خطاب به شهردار تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم ضمن رفع تمامی نواقص ایمنی خانه‌های کودک دراسرع وقت، نظارت کامل بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: