۲۲۱۴
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید : ۴۱۸
اجتماعی گردشگری

اخبار ویژه

شهردار منطقه ۲ از افتتاح پل ۴۸ کیلومتری دوچرخه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این پل، طولانی‌ترین میسر اختصاصی دوچرخه در کشور بعد از کیش است؛ طول این پل تا پایان سال به ۷۲ کلیومتر افزایش خواهد یافت.
به گزارش فراتیتر، رسول کشت‌پور درباره پروژه‌های منطقه ۲ در سال جاری اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقیم ورزش با سلامت، نشاط اجتماعی و همچنین تقویت سرمایه اجتماعی، ورزش نیازمند برنامه‌ریزی و توجه ویژه است.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌هایی در شهر تهران  برای توسعه ورزش وجود دارد که باید با شناسایی فرصت‌ها و خلاقیت و نوآوری این فرصت‌ها به سرمایه و ارزش برای شهر و شهروندان تبدیل شود، ادامه داد: سری جدید پروژه‌های منطقه در آستانه افتتاح است و نهایتا طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ یکی از آن‌ها افتتاح پل دوچرخه به طول ۴۸ کیلومتر است که طولانی‌ترین میسر اختصاصی در کشور بعد از کیش، محسوب می‌شود.

شهردار منطقه شهرداری تهران با بیان اینکه این پل، برزگراه‌های شیخ فضل‌الله، شهید همت و چند بوستان منطقه ۲ را به یکدیگر متصل می‌کند تا پایان سال به ۷۲ کلیومتر افزایش خواهد یافت، متذکر شد: به جز کیش که موقعیت آن ایجاب می‌کند، چنین مسیری داشته باشد، مسیر اختصاصی دوچرخه به این وسعت در کشور نداریم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: