۲۲۳۳
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۳۹۰
مدیرکل دفتر بازرسی و رئیس مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حوزه سلامت گفت: اگر در خصوص بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس و حتی دارو شکایت و انتقاداتی از سوی مردم وجود دارد به راحتی می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰ ما را آگاه کنند تا رسیدگی لازم انجام شود.

به گزارش فراتیتر، نشست خبری محمدحسین حیدری، مدیرکل دفتر بازرسی و رئیس مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حوزه سلامت ۱۹۰ ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

حسینی در ابتدای این نشست اظهار داشت: من در ابتدا از افرادی که پروتکل ها را رعایت می کنند تشکر کرده و آنها را تشویق می‌کنیم تا در شهرهایی که در مناطق قرمز هستند شرایطی را به وجود بیاورند که به وضعیت زرد و سفید برسند. اگر در خصوص بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس و حتی دارو شکایت و انتقاداتی از سوی مردم وجود دارد به راحتی می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰ ما را آگاه کنند تا رسیدگی لازم انجام شود.

وی افزود: از همه تقاضا می‌کنم با توجه به اینکه در برخی از شهرها به پیک اول نرسیده باشیم، مردم تلاش کنند تا با یک اقدام جمعی کووید ۱۹ را کنترل کنیم و کرونا را شکست دهیم. تمامی عوامل ما در حوزه وزارت بهداشت آمادگی دارند با همکاری کمیته انتظامی ستاد کرونا شرایطی را فراهم کنند تا هر گونه تخطی از پروتکل ها سریعا رسیدگی شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و رئیس مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حوزه سلامت ۱۹۰ گفت: مردم سفرها و تردد کمتر داشته باشند و حتما وسایل حفافظتی به ویژه ماسک را در ترددهای خود لحاظ کنند و شستن ۲۰ ثانیه دست‌ها را فراموش نکنند. تمام این شرایط می‌تواند به کشور ما کمک کند تا خدماتی که توسط بخش بهداشت ودرمان در حال انجام است نتیجه بخش باشد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: