۲۳۱۱
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۳۲۱
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

علی کفاشیان صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد تا شایعه بازگشتش بیش از پیش جدی شود.

به گزارش فراتیتر، علی کفاشیان، این روزها به یکی از اشخاص خبرساز فوتبال ایران تبدیل شده است. رییس اسبق فدراسیون فوتبال که در پست نایب رییسی فدراسیون فوتبال همچنان سمت دارد امروز به محل فدراسیون در خیابان سئول رفت و با اینکه چند ساعت از حضورش گذشته اما این محل را ترک نکرده است.

پیش از این شایعه حضور او به عنوان سرپرست جدید فدراسیون مطرح شده بود و حالا این حضور باعث شده تا همه چیز رنگ و بوی جدی به خود بگیرد. گفته می‌شد پرونده او و عباس ترابیان در کمیته اخلاق و محرومیت آنها باعث می‌شود تا حضورش در فدراسیون و گرفتن پست دوباره منتفی شود اما انگار کفاشیان توانسته خلافش را ثابت کند. کمیته استیناف نیز به تازگی محرومیت آنها را کاهش داد.

شنیده می‌شود مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال و علی سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش رفته‌اند تا مجوزهای لازم برای شروع کار کفاشیان و جانشینی او به جای حیدر بهاروند تا انتخابات فدراسیون فوتبال را بگیرند. انتخابات فدراسیون فوتبال طی چند ماه آینده و پس از تایید اساسنامه توسط فیفا و برگزاری مجمع فوق‌العاده برگزار خواهد شد و باید دید کفاشیان تا آن زمان زمام کار را بر عهده می‌گیرد یا همچنان بهاروند به کارش ادامه می‌دهد.

بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال می‌تواند حواشی جدیدی را در این روزهای حساس به وجود بیاورد. یکی سری از ارکان فدراسیون و همچنین اهالی فوتبال مخالف بازگشت کفاشیان هستند و حتی اعلام کرده‌اند در صورت حضور او از سمت خود استعفا خواهند داد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: