۲۳۱۲
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید : ۳۱۱
اجتماعی بهداشت

اخبار ویژه

مدیرعامل سازمان انتقال خون آخرین وضعیت پالایشگاه پلاسما که قرار بود در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر زیر برج میلاد تاسیس شود و در پایان دولت دهم به بخش خصوصی واگذار شد را تشریح کرد.

به گزارش فراتیتر،پیمان عشقی درباره وضعیت پالایشگاه پلاسما که قرار بود در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر زیر برج میلاد تاسیس شود و در پایان دولت دهم به بخش خصوصی واگذار شد، اما تاکنون پیشرفتی در زمینه ایجاد پالایشگاه نداشته است، گفت: آرزوی من این است که یک روز ببینم که پالایشگر پلاسما در کشور خودمان است که دارو تولید می‌کند. به نظر من بخش خصوصی باید این اقدام را انجام دهد؛ چراکه محال است که بخش دولتی بتواند این اقدام را به نتیجه برساند.

وی تاکید کرد: در عین حال امیدوارم پالایشگاه در هر کجای ایران که ممکن است، ‌ ایجاد شود، اما اگر یک زمانی در این زمین فعلی شرکت پالایش و پژوهش پلاسما جنب برج میلاد  ایجاد نشد و در جای دیگری پالایشگاه تاسیس شد، آرزو می‌کنم که دولت مابه‌التفاوت کاربری تجاری با  بهداشتی را از بخش خصوصی که این زمین را با قیمت‌گذاری کاربری بهداشتی خریداری کرده و بعد به هر دلیلی و با کمک هر شهرداری، این زمین را تبدیل به مکان تفریحی- گردشی کرده، بگیرد.  زیرا این حق مردم ایران است که گرفته شده است.

عشقی همچنین گفت: من این حرف را در تمام جلساتی که در این زمینه شرکت کردم، مطرح کرده‌ام و دوست ندارم کسی فکر کند که سازمان انتقال خون از حق ملت ایران گذشته است. این زمین در اختیار ما نیست، بلکه در اختیار مراجع ذی‌صلاح است و فکر می‌کنم تصمیم نهایی را وزارت اقتصاد و دارایی درباره آن خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: