۲۳۳۵
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۲۶۴
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

وزیر کشور گفت: سند راهبردی مدیریت بحران در نشست امروز ستاد مدیریت بحران تصویب شد که برای تصویب نهایی به زودی به شورای عالی مدیریت بحران ارجاع می‌شود.

به گزارش فراتیتر، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در حاشیه نشست ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و طبق قانون جدید مدیریت بحران باید سند راهبردی این مدیریت را تدوین و تصویب کنیم.

وی با بیان اینکه۲۰ تا ۲۱ آیین نامه، برنامه و دستورالعمل اقدام برای همه حوادث و اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی در این سند قید شده است،  اضافه کرد: سند راهبردی مدیریت بحران امروز تصویب شد و برای تصویب نهایی به شورای عالی مدیریت بحران ارجاع خواهد داده شد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: ۵ هدف  عمده در سند دیده شده که جای آن واقعا خالی بود زیرمجموعه هر هدف،  راهبرد و زیرمجموعه هر راهبرد برنامه اقدام متناسب با موضوع و هر دستگاه لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کمیته‌های این سند کمیته آموزش،  اطلاع رسانی و تبلیغ است، یادآورشد: قرار شد با پیش‌بینی، پیشگیری مدیران بحران را قبل در وقوع داشته باشیم که با تدوین مجموعه اقدامات می‌توانیم به اهداف برسیم.

وزیر کشور تصریح کرد: موضوع دیگر مورد بحث، شرایط ویژه تهران و مدیریت کلان‌شهر تهران است که وزیر کشور مسئول تهران است و قرار شد جانشینی آن به شهردار تهران داده شود و این موضوع حل و فصل شود. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: