۲۴۰۸
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۲۹۶
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

فروشندگان و خریداران که باید به هر دلیلی در این شرایط دست به معامله خودرو بزنند، به دنبال راه حلی برای کاهش بازدیدها و تماس با خریداران هستند.
به گزارش فراتیتر، اگر به دنبال خرید خودرو هستید، می‌توانید به جای اینکه با فروشندگان زیادی قرار بازدید از خودرو بگذارید و چندین بار از خانه خارج شوید، با یک تلفن این فرآیند را به کارشناسان خودرو کارنامه محول کنید. آن‌ها حداکثر نیم‌ساعت پس از ثبت درخواست شما، بدون نیاز به حضورتان، از خودرویی که خواسته‌اید بازدید کرده و گزارشی کامل و همه جانبه از سلامت خودرو برای‌تان ارسال می‌کنند.

بعد از رویت این گزارش و پس از پسندیدن خودرو و توافق بر سر قیمت و نیز اتخاذ تصمیم قطعی برای خرید آن، حالا می‌توانید صرفا طی یک جلسه هم خودرو را بازدید حضوری کنید، هم با فروشنده نقل و انتقال سند را انجام دهید.  

فروشنده می‌تواند با «فروش سفارشی» کمترین تماس را داشته باشد
اگر تصمیم به فروش ماشین‌تان دارید و نگران بازدید خریداران احتمالی و انتقال ویروس، آلودگی و … هستید، بهتر است این کار را به کارشناسان کارنامه واگذار کنید. کافی است درخواست خود را روی سایت کارنامه و یا زمان درج آگهی، روی دیوار ثبت کنید تا کارشناسان کارنامه به محل شما اعزام شده، کارشناسی فنی و عکاسی از خودروی‌تان را انجام دهند و برای پیدا کردن مشتری کار خود را آغاز کنند. می‌توانید جزئیات فروش سفارشی را از این لینک ببینید.

به یاد داشته باشید کارشناسی و فروش خودروی شما توسط کارنامه، کاملا رایگان و ظرف یک تا ۷ روز  صورت می‌گیرد.
از اینجا به بعد پاسخگویی به تمامی تماس‌های مربوط به آگهی فروش ماشین و تا پیدا کردن یکی دو مشتری نهایی توسط کارشناسان کارنامه انجام می‌شود. بعد از یافتن خریداران واقعی نیز، تنها ۲ یا نهایت ۴ بازدید حضوری از ماشین شما صورت می‌گیرد. در نهایت نیز بعد از مذاکره بر سر قیمت مورد توافق شما و یافتن بهترین خریدار، خودروی‌تان به فروش می‌رسد.

اصول بهداشتی توسط کارشناسان کاملا رعایت می‌شود
خیال‌تان از کارشناسان کارنامه راحت باشد، کارشناسان ما تمامی مراحل مربوط به کارشناسی و عکاسی از  خودرو را با استفاده از ماسک، دستکش و موادضدعفونی‌کننده مورد نیاز انجام می‌دهند، پس نیازی به نگرانی از این بابت نیست.

کارشناسان کارنامه پس از پایان مراحل کارشناسی، خودرو شما را نیز کاملا ضدعفونی می‌کنند تا از هر جهت خیال شما راحت باشد. با استفاده از کارنامه، حتی در این شرایط سخت هم می‌توانید معامله کنید و از شر کرونا در امان بمانید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: