۲۴۸۳
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۴۰۰
اجتماعی گردشگری

تیتر یک خبر چرخشی

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از ثبت بیش از 5 میلیون«نفر شب اقامت» مسافران در خرداد خبر داد و گفت: ۹ میلیون بازدید از مراکز گردشگردی و تاریخی هم در آخرین ماه بهار گزارش شده است.
به گزارش فراتیتر، ولی تیموری،  رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور درباره آمارسفر در خرداد سال‌جاری اظهارداشت: مجموعاً ۵ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۷۹  نفر شب در مراکز اقامتی رسمی کشور شامل «هتل»، «هتل‌سرای سنتی»، «اقامتگاه بوم‌گردی»، «زائرسرا»، «خانه مسافر»، «هتل آپارتمان»، «مهمانپذیر» و «مجتمع‌های گردشگری» طی خرداد امسال اسکان داشته‌اند.

وی به حجم نسبتاً خوب سفر‌ها و انجام بازدید‌های نظارتی در سطح گسترده اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۱ هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی طی خرداد در سطح ۳۱ استان انجام گرفته است که بیانگر توجه همزمان وزارت گردشگری به مقوله سفر و ایمنی سفر است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ادامه داد: تعداد بازدید‌های صورت گرفته از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری کشور نیز طی ایام مذکور بیش از ۹ میلیون مورد ثبت شده است.  

وی بیان داشت: طبق آمار اعلام شده، استان مازندران در ماه گذشته، بالاترین میزان اقامت را به خود اختصاص داده است.  
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: