۲۵۱۷
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : ۴۲۹
اجتماعی حوادث

اخبار ویژه

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند جعل اسناد مربوط به بیمه تأمین اجتماعی و مجوز پایان کار پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و کشف ۵۵ سند جعلی خبر داد.
به گزارش فراتیتر، سردار "علی ذوالقدری" به عملیات جدید پلیس امنیت عمومی پایتخت و کشف باند جعل اسناد اشاره و اظهار داشت: اواخر هفته گذشته تعدادی گزارش مبنی بر جعل برخی اسناد مربوط به بیمه و پایان کار ساختمانی شهرداری در چند نقطه از شهر تهران دریافت شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به طور ویژه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تحقیقات جامع، مخفیگاه اعضای این باند در دو نقطه شهر تهران در حوالی میدان سبلان و محله پونک شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی و اخذ دستورات لازم در چند عملیات جداگانه، هر دو عنصر اصلی این باند دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران انتقال یافتند.

سردار ذوالقدری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۰ برگ اسناد دولتی جعلی مربوط به بیمه تامین اجتماعی و جواز پایان کار شهرداری برای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و تجهیزات دفاعی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافتند که متهمان چند دفتر کار پوششی در قالب دفاتر مهندسی برای جذب مشتری در نقاط مختلف شهر تهران افتتاح کرده اند، تصریح کرد: روز گذشته این دفاتر شناسایی و در بازرسی از آن مکان‌ها نیز ۲۵ سند جعلی دیگر کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اوراق جعلی کشف شده از این دو نفر را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده و اظهار داشتند، نزدیک به یک سال است که به ازای دریافت مبالغی بین ۵۰۰ میلیون الی ۲ میلیارد ریال از مشتریانشان که اغلب سازندگان برخی برج‌های  با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند خاطرنشان کرد: تلاش برای کشف جزئیات این پرونده در دستور کار ماموران است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: