۲۵۴۵
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۲۶۱
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی مسکن سازمان حفظ نباتات کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی زمینی را که ۸ سال پیش به شرکت تعاونی مصرف سازمان حفظ نباتات کشور واگذار کرده، تحویل نمی‌دهد.
به گزارش فراتیتر، امروز تعدادی از اعضای شرکت تعاونی مصرف سازمان حفظ نباتات کشور مقابل وزارت جهاد کشاورزی جمع شده بودند و خواستار برگرداندن زمین تعاونی بودند که ۸ سال پیش خریداری کرده اند.

محمد چالاک عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی مسکن سازمان حفظ نباتات کشور گفت: ۸ سال پیش شرکت تعاونی مسکن سازمان حفظ نباتات کشور زمینی را به مساحت ۲۵ هکتار از وزارت جهاد کشاورزی خریداری کرد تا برای اعضای خود مسکن بسازد. این روال در چارچوب قانون و بر اساس مصوبه هیأت وزیران انجام شد، تمام مراحل قانونی آن پیش رفت و حتی بنچاق به نام اعضای ۲۰۷ نفره این شرکت تعاونی صادر شد.

وی افزود:، اما در فرایند صدور سند به نام اعضا جلوی کار را گرفتند و دولت جدید آن را مغایر با قانون اعلام کرد.  

 عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی مسکن سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه متاسفانه مسائل سیاسی و نفوذ برخی در این کار تاثیرگذار بوده است، گفت: مراحل خرید زمین در دولت دهم کاملا قانونی پیش رفت، ولی در حال حاضر همه این‌ها بهانه است تا زمین را به اعضا ندهند.

چالاک با بیان اینکه زمین خریداری شده در اردکان کرج است، گفت: اعضای این شرکت تعاونی پول خود را پرداخت کرده‌اند و از نظر قانون حق آنهاست که به زمین خود برسند. اما تنها ایرادی که می‌گیرند این است که این شرکت برگ تشریفات را نگرفته است.

به گفته این عضو هیئت مدیره این زمین در مساحت ۲۵ هکتار و دارای تعدادی ساختمان و انبار است که وزارت جهاد کشاورزی از تحویل آن به اعضا امتناع می‌کند.

وی گفت: امروز طلایی معاون منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اعتراضات اعضای شرکت تعاونی مصرف سازمان حفظ نباتات کشور گفت موضوع را پیگیری می‌کنیم و کاملا موافق هستم که در چارچوب قانون زمین برگردانده شود.

 عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی مسکن سازمان حفظ نباتات کشور افزود: در صورتی که پیگیری از سوی وزارت جهاد کشاورزی خلف وعده شود چند روز آینده دوباره این تجمعات ادامه خواهد یافت.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: