۲۵۵۴
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۳۱۱
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

سازمان بورس کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات را به مدیران عامل بورس ، فرابورس ، سپرده گذاری مرکزی، مدیریت فناوری و رایان بورس اعلام کرد که از اول مرداد اجرایی می شود.
به گزارش فراتیتر، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری، تشویق سرمایه گذاران فعال در بازار سرمایه و انجام اقدامات لازم به منظور حمایت از حقوق و منافع سرمایه سرمایه گذاران در بازار اوراق بهادار از طریق تخصیص کارمزد ارکان به صندوق تثبیت بازار سرمایه و صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه، کاهش و تخصیص کارمزد‌های ارکان بازار از معاملات سهام و حق تقدم سهام در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس را تصویب کرد.

در همین رابطه محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن بیان اینکه سهامداران از اول مرداد، ۲۰ درصد کمتر کارمزد می‌پردازند، گفت:

در راستای کاهش هزینه هلای معاملاتی ۲۰ درصد از کارمزد کارگزاران، بورس، فرابورس و شرکت سپرده گذاری و مدیریت فناوری کاهش یافت.

وی ادامه داد: در هیات مدیره سازمان مصوب شد تا از کارمزد این نهاد هم ۲۰ درصد کاسته شود که در نخستین جلسه شورایعالی بورس مطرح می‌شود.
کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بازار سرمایه
کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بازار سرمایه
کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بازار سرمایه
منبع: sena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: