۲۵۷۸
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۳۸۱
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه در خرداد امسال معاینه فنی 148 هزار دستگاه خودرو انجام شده است، گفت:‌ 41 درصد خودروهایی که برای بار نخست معاینه فنی شدنددر آزمون‌های مربوطه مردود شدند.
به گزارش فراتیتر، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران درباره میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی تهران اظهار داشت: میزان مراجعات به مراکز در خرداد امسال نسبت به خرداد سال پیش ۲۱ درصد افزایش داشته است و در حال حاضر روزانه ۶ هزار راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مراکز معاینه فنی به جز مرکز بیهقی که با میزان کمی ازدحام مواجه است، عادی گزارش شده، گفت: با توجه به انتظار یک ساعته جهت انجام معاینه فنی در مرکز بیهقی به شهروندان توصیه می‌کنیم از خدمات مراکز خلوت‌تر استفاده و یا از طریق نوبت‌دهی اینترنتی اقدام کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران ادامه داد: در خرداد امسال ۱۴۸ هزار دستگاه خودرو معاینه فنی آن‌ها انجام گرفته است که از این تعداد ۱۰۴ هزار خودرو معاینه فنی آن‌ها از نوع مراجعه اول بود که ۱۸ درصد از این خودرو‌ها در آزمون آلایندگی گاز‌های خروجی از اگزوز، ۱۱ درصد در آزمون همراستایی چرخ‌ها، ۱۵ درصد در تست ترمز و ۱۷ درصد در عیوب ظاهری مردود شدند.

مقدم بیان داشت: در مجموع ۴۱ درصد از خودرو‌ها در این مدت به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده‌اند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران در مورد خودرو‌های فاقد معاینه فنی مشمول که در مراجعه به مراکز به علت نقص فنی موفق به دریافت معاینه فنی نمی‌شوند، گفت: رانندگان این خودرو‌ها ۱۴ روز فرصت دارند تا نسبت به رفع ایراد خودروی خود اقدام و مجدد به همان مرکز اولیه جهت بررسی معاینه فنی خودرو مراجعه کنند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: