۲۶۷۴
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید : ۳۱۴
اجتماعی بهداشت

اخبار ویژه

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از راه‌اندازی اداره غربالگری و پیشگیری از بیماری‌های مزمن در این سازمان خبر داد.

به گزارش فراتیتر، ابوالفضل آفریده در خصوص مهمترین اقدامات معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ارائه خدمات ارزنده به بیمه‌شدگان تحت پوشش و همچنین بعضی از اعضای غیربیمه‌شده که به منظور معالجه و درمان به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند، همواره از مهمترین اهداف معاونت درمان به شمار می‌رود.  

وی افزود: اکنون امید به زندگی در کشور در زنان ۷۵ سال و در مردان ۷۳ سال برآورد شده است، براین اساس سلامت و حفظ امید به زندگی این جمعیت هم از اهداف مهم این معاونت است.

آفریده ادامه داد: به منظور مراقبت از سالمندان و ارتقای سطح سلامت نیز راه‌اندازی دو دفتر تحت عنوان اداره سالمندی و بیماری‌های مزمن و غربالگیری و پیشگیری از بیماری‌های مزمن همچون سرطان در دستور کار قرار گرفت.

به گفته این مقام مسئول، حفظ و مراقبت از سالمندان (به ویژه سالمندان با بیماری‌های سخت) برای معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین با بیان این که نگاه معاونت درمان سلامت محور است، گفت: راه‌اندازی این دو اداره نیز برای نخستین بار در کشور با نگاه سلامت محور مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: