۲۸۲۸
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۴۱۱
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از بررسی حادثه نیروگاه نطنز با حضور وزیر اطلاعات و نمایندگان سایر دستگاه‌های امنیتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش فراتیتر، «ابوالفضل عمویی» درباره جلسه صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  گفت: در این جلسه با توجه به مباحث مهم مرتبط با کمیسیون، پس از گفت وگوی اعضا، تشکیل ۶ کمیته در ذیل کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بعد از تصویب عناوین کمیته‌ها، برای روسای این کمیته‌ها هم رای‌گیری شد و به ترتیب علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت به عنوان رییس کمیته دفاع، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز به عنوان رییس کمیته امنیت، عباس گلرو نماینده مردم سمنان به عنوان رییس کمیته روابط خارجی، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام به عنوان رییس کمیته هسته‌ای، زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر و روح‌الله حضرت‌پور به عنوان رییس کمیته مرز انتخاب شدند.

عمویی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برای انتخاب نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون اصل ۹۰ هم رای‌گیری شد که ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون اصل ۹۰ و حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین هم به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی تعیین شدند.

وی تصریح کرد: سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول به عنوان عضو کمیسیون ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکززدایی از تهران مستقر در وزارت کشور و جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: همچنبن محمود احمدی‌بیغش به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در دبیرخانه کنفرانس دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزیده و عباس‌زاده مشکینی نیز به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی در کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین تعیین شد.

عمویی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز عصر هم جلسه دارد و در این جلسه میزبان وزیر اطلاعات و نمایندگان سایر دستگاه‌های امنیتی هستیم.

وی افزود: پیرو جلسه قبلی خود با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی به موضوع حادثه‌ای که در نیروگاه نطنز شاهد آن بودیم این موضوع را از زاویه امنیتی هم مورد توجه قرار داده و به آن می‌پردازیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: