۲۸۶۴
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۴۸۵
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج آغاز شده است.

به گزارش فراتیتر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد انتقادها به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین گفت: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه سند میان ایران و چین تعهدی به آن معنا ندارد، اظهار داشت: دولت همواره مقید بود که هر آنچه که نیاز به تصویب دولت داشته باشد این کار را انجام دهد و هر اقدامی که نیاز به تصویب مجلس شورای اسلامی داشته باشد نیز کار را انجام دهد.

واعظی تصریح کرد: هیچ کار پنهانی نیست، اما یک خطی را اول رسانه‌های خارجی به عنوان اینکه تخریب روابط ایران و چین را شروع کردند و متاسفانه در داخل کشور هم برخی از افرادی که دنبال فرصت می‌گردند تا نام خود را مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: در فضای مجازی یک شبهه به وجود آوردند برای مردم؛ یک روز می‌گویند دولت میخواهد کیش را بدهد و یکبار هم می‌گویند قشم را می‌خواهد بدهد.  من می خوام از این فرصت استفاده کنم و بگویم این خطی است که از خارج دارد هدایت می‌شود. قانون اساسی ما و دستگاه‌های نظارتی ما همه دارند تلاش می‌کنند برای اینکه آنچه که انجام می شود شفاف باشد و هیچ خلافی در آن نباشد.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: