۲۹۴۲
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳۰۵
اجتماعی حوادث

تیتر یک خبر چرخشی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم برق هوایی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.
به گزارش فراتیتر، سرهنگ"محمدرضا فدا" اظهار داشت: به دنبال وقوع خاموشی‌های گسترده در پی سرقت سیم‌های برق هوایی در شهرستان کرمان، دستگیری عامل و یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها مشخص شد سرقت‌ها توسط یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار انجام؛ که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارق در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهر کرمان دستگیر شد.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ فدا با اشاره به کشف مقداری از اموال مسروقه از مخفیگاه سارق گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت سیم برق فشار قوی در شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته و کاربردی کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: