۳۱۱۲
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۴۶۸
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

امروز( شنبه) آخرین دیدار از هفته بیست‌و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری دیدار پرسپولیس – فولاد به پایان خواهد رسید.

به گزارش فراتیتر، در آخرین دیدار از هفته بیست‌پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و فولاد امشب از ساعت  ۲۱:۰۰ در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش از این قرار بود این دیدار پنجشنبه ۲۶ تیر برگزار شود که با اعلام سازمان لیگ و با توجه به شرایطی که بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد خوزستان درخصوص شیوع ویروس کرونا داشته اند، مسابقه دو تیم به جای روز پنجشنبه، امشب (شنبه) برگزار می‌شود.

تقابل یحیی گل محمدی و جواد نکونام جذابیت‌های بازی را بیشتر خواهد کرد. دیداری که تحت الشعاع ویروس کرونا قرار گرفته و برگزاری آن با اما و اگرهای زیادی همراه شده بود اما به هر حال نتیجه این بازی تاثیر زیادی در بالای جدول می‌گذارد. برد پرسپولیسی‌ها آن‌ها را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک خواهد کرد. آن‌ها با شکست فولاد تنها سه امتیاز تا کسب قهرمانی زود هنگام فاصله خواهند داشت.

در مقابل نیز شاگردان جواد نکونام می‌توانند با کسب نتیجه مطلوب رتبه خود در جدول را بهبود ‌بخشند و شانس اصلی کسب سهمیه آسیایی باشند. فولادی‌ها با این‌که دو بازی کمتر دارند اما با کسب پیروزی می‌توانند چند پله صعود کنند و دوباره به جمع مدعیان اصلی بازگردند.

آمار تقابل‌های دو تیم اما وزنه را به نفع شاگردان گل محمدی سنگین تر کرده است. پرسپولیسی‌ها در پنج دیدار گذشته خود در مقابل فولاد خوزستان سه برد، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه دارند و در آمار از فولادی‌ها پیش هستند.

فولاد خوزستان اکنون با ۳۹ امتیاز و دو بازی کمتر در رده پنجم قرار دارد و در مقابل پرسپولیسی ها با ۵۶ امتیاز صدرنشین هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: