۳۱۳۲
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید : ۳۳۶
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده و طرح پیام رسان های اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش فراتیتر، مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار جلسه هفته جاری این کمیسیون، گفت: انتخاب نمایندگان ناظر برای عضویت و شرکت در مجامع، هیأت‌ها و شورا‌ها در دستورکار هفته آینده اعضای کمیسیون قرار دارد.‌ی افزود: بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان (اعاده شده از شورای نگهبان) و همچنین پیش نویس طرح پیام رسان‌های اجتماعی روز یکشنبه (۲۹ تیر) در کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ۴ کارگروه تخصصی در این کمیسیون تشکیل شده است، ادامه داد: بحث و بررسی پیرامون شرح وظایف کمیته تبلیغات اسلامی، ارشاد و میراث فرهنگی در دستور کار روز یکشنبه این کمیته و بررسی کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در دستور کار کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی قرار دارد.

نصیرایی با اشاره به دستورکار دیگر کمیسیون، بیان داشت: اعضای کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار به بحث و بررسی پیرامون ساختار سازمان‌های فرهنگی کشور و تداخل بین آن‌ها و کمیته فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی به بررسی نحوه طراحی نقشه راه کمیسیون در حوزه فضای مجازی در روز دوشنبه می‌پردازند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس اظهار کرد: بررسی اخبار فرهنگی، ادامه بحث و بررسی پیرامون فضای مجازی کشور و استماع گزارش وزرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین ورزش و جوانان در دستور کار روز سه شنبه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: