۳۱۳۳
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید : ۳۸۰
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۲هزار واحد افت کرد.
به گزارش فراتیتر، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۲ هزار و ۵۱۴ میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۲۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۲ هزار و ۶۶۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۸۰۹ هزار و ۳۳ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نماد‌های شرکت‌های شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ارتباطات سیار ایران و پتروشیمی نوری با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان در ۷۳۴ هزار و ۹۵۴ نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۵۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نماد‌های شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بانک دی با افت خود مانع رشد بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: