۳۱۶۱
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۳۹۶
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

اسامی منتخبان قرعه‌کشی دومین طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات سایپا روی سایت فروش این گروه خودروسازی قرار گرفت.

به گزارش فراتیتر، مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که منتخبان از  امروز (۳۰ تیرماه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند وجه علی‌الحساب خودروهای موردنظر خود را واریز کنند.

براساس این اطلاعیه، پس از اعلام اسامی منتخبان، فرآیند ثبت نام هر یک از مشتریان به نمایندگی‌های منطقه‌ای آغاز خواهد شد.

این فرآیند نیز حدود یک روز طول خواهد کشید و پس از آن، مهلت ۷۲ ساعته برای واریز وجه علی‌الحساب آغاز می‌شود.

واریز وجه فقط به صورت اینترنتی از طریق آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی iranecar.com انجام خواهد شد.

برپایه اعلام سایپا، در صورتی که منتخبان قرعه‌کشی در مدت مشخص شده نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، ثبت‌نام اولیه لغو شده و یکی از اسامی فهرست رزرو جایگزین خواهد شد.

در مراسم قرعه‌کشی دیروز ۱۴ هزار نفر منتخب طرح پیش‌فروش مشخص و هفت هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا واریز نکردن وجه از سوی منتخبان اصلی، جایگزین آنان شوند.

در طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا سه خودروی شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود و علاقه‌مندان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی فرصت داشتند در این طرح ثبت‌نام کنند.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه‌کشی، از بین ۲۴۹ هزار و ۵۵۶ متقاضی که در دومین طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده بودند، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر متقاضی محصول شاهین، ۱۰۲ هزار و ۸۰۳ نفر متقاضی کوییک.اس و ۶۹ هزار و ۲۶ نفر متقاضی ساینا.اس بودند.

برای این طرح فروش ۱۴ هزار خودرو شامل سه هزار دستگاه شاهین، پنج هزار دستگاه کوییک.اس و ۶ هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود.

پیش پرداخت علی‌الحساب در این طرح برای خودرو شاهین ۸۰ میلیون تومان، برای خودرو کوییک.اس ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه ۹۹، کوییک- اس، بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساینا- اس زمستان ۹۹ پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: