۳۲۲۰
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۴۲۰
ورزشی سایر رشته ها

تیتر یک خبر چرخشی

ملی‌پوش رویینگ گفت: از تعویق مسابقات گزینشی المپیک خوشحالم، زیرا فرصت بیشتری برای آماده شدن داریم و با تمرینات بیشتر و ارتقا رکورد می‌توانیم امید به کسب سهمیه داشته باشیم.

به گزارش فراتیتر،کیمیا زارعی اظهار داشت: چهار ماه است که هر روز در منزل تمرینات را با دستگاه ارگومتر انجام می‌دهیم. ارگومتر دستگاه ثابتی است که عملکردش مانند حرکت‌هایی است که در قایق تمرین می‌کنیم. مربی نیز هر روز برنامه‌های لازم را برای حفظ آمادگی ارایه می‌کند.

ملی‌پوش رویینگ در پاسخ به این پرسش که دریاچه همدان مناسب رشته رویینگ است، گفت: مسافت دریاچه این شهر ۵۰۰ متر است و مناسب رشته رویینگ نیست اما برای کایاک مناسب است. همچنین در اینجا قایق و پاروی مناسبی هم نداریم.

وی درخصوص مسابقات گزینشی المپیک عنوان کرد: قرار بود که مسابقات گزینشی المپیک اردیبهشت ماه برگزار شود که این اتفاق نیافتاد. رقیبانی که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی حضور داشتند، در مسابقات گزینشی دیگر هم شرکت می‌کنند. در آن زمان امید زیادی برای کسب مدال داشتم.

زارعی یادآور شد: خیلی خوش‌بین بودیم  و با جان و دل تمرین می‌کردیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. اگر شرایط بحرانی نمی‌شد به مدال‌های خوشرنگی می‌رسیدیم. زیرا هر روز رکوردهای ما ارتقا می‌یافت و با انگیزه‌ای که مربی در تیم ایجاد کرده بود، عالی پیش می‌رفتیم. اکنون برخی از کشورها تمرینات پارو را شروع کردند و کمپی را با تعداد محدودی از ورزشکاران برگزار کرده‌اند.

وی ادامه داد: اما چون در شهرستان‌ها هستیم و در تهران حضور نداریم، شرایط سختی را سپری می‌کنیم. در واقع تمرینات ما با ارگومتر است و شرایط برای ورشکاران یکنواخت شده است. اگر این امکان وجود داشت تا در یک جای محصور با رعایت پروتکل بهداشتی تمرین می‌کردیم، وضعیت بهتری داشتیم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در تمرین بدست آوردم، اگر رکوردی ارگو را ارتقا دهم، این قضیه در قایق هم تاثیر می‌گذارد. تمرینات متمرکز ارگومتر در این مدت چهار ماه می‌تواند پیشرفت عالی در قایقرانان ایجاد کند. اگر اردوها شروع شود نسبت به قبل شرایط متفاوت‌تر و بهتری خواهم داشت. از تعویق در مسابقات گزینشی المپیک خوشحالم زیرا فرصت بیشتری برای آماده شدن داریم و می‌توانیم مسابقات بسیاری را تجربه کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: