۳۲۲۱
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید : ۴۲۰
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون نرخ دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور ۳۷ هزار تومان است، اما با توجه شرایط و باری که به مراکز معاینه فنی خودرو ها تحمیل می‌شود قرار است در آینده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد به این رقم اضافه شود.

به گزارش فراتیتر، سعید قیصر با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار خودرو در کشور معاینه فنی شامل معاینه فنی برتر  و عادی دریافت می‌کنند، افزود: موضوع کاهش آلایندگی و اخذ معاینه فنی برای خودروها یک اصل است و باید از سوی رانندگان و صاحبان خودروها رعایت شود.

وی به مردم و مالکان خودرو ها توصیه کرد، به مراکز معاینه فنی خودرو اطمینان داشته باشند و به منظور حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامتی شهروندان برای اطمینان از میزان آلایندگی و ایمنی خودرو های خود با پرداخت هزینه اندکی به این مراکز مراجعه کنند.

قیصر تاکید کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده شهر تهران توسط دوربین های مجهز در سیستم سیمفا(سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) شناسایی و اعمال قانون خواهند شد و خودروهای فاقد معاینه فنی که در شهر تهران تردد می کنند روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز معاینه فنی اکنون باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی  هستند و ساعت کار آنها از ساعت ۸ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت اجباری است و چنانچه با استقبال مراجعه کنندگان مواجه باشند تا زمان استقبال فعال خواهند بود و هر خط از مراکز معاینه فنی ۱۵۰ خودور را حداکثر در هشت ساعت پذیرش می کند.

نرخ معاینه فنی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون قیمت دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور ۳۷ هزار تومان است، اما با توجه شرایط و باری که به مراکز معاینه فنی خودرو ها تحمیل می شود قرار است در آینده  بین ۱۰ تا ۲۰ درصد به این رقم اضافه شود.

وی تاکید کرد: اکنون در همه مراکز معاینه فنی خودرو پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت می شود و این مراکز به تب سنجی مجهز شده اند و راکبان خودرو مجبور نیستند برای انجام امور اخذ معاینه فنی خودرو خود از اتومیبل پیاده شوند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: