۳۲۲۴
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۲۷۰
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر چرخشی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته مشترک میان وزارت بهداشت و کمسیون بهداشت مجلس به منظور رصد وضعیت کرونایی کشور خبر داد.

به گزارش فراتیتر، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پس  از حضور در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه سوالاتی را در راستای دلسوزی برای اوضاع کشور و همچنین نگرانی از خیز مجدد کرونا در برخی از استان‌ها مطرح کردند. ارتباط ما با نمایندگان مجلس همراه  با تعامل، همدلی و صممیت بوده و تمامی صحبت‌ها صحیح بود و ما هم در رفع این نگرانیها  صحبت‌هایی را بیان کردیم.

وی افزود : مقرر شد کمیته مشترکی با حضور برخی از معاونین وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت درمان مجلس تشکیل شود تا مسائل  مربوط به کرونا را به عنوان یک اتاق فکر بررسی کنند. بی‌تردید هر دستورالعملی که از سوی این کمیته برای برون رفت از بحران فعلی تهیه شود، حتما مورد توجه وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی از نمایندگان هم در خصوص کمبودها بهداشتی و درمانی در بعضی از مناطق اظهار نگرانی کرده که در اسرع وقت جبران خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: