۳۲۴۱
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید : ۲۸۳
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سخنگوی دولت گفت: سفر نخست‌وزیر عراق به کشورمان درحالی انجام می‌شود که سیاست همسایگی به‌عنوان راهبرد اساسی در سیاست خارجه ما وارد عرصه جدیدی شده و روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است.

به گزارش فراتیتر، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران ضمن ابراز تسلیت شهادت امام جواد(ع)، گفت: امامان ما هرکدام با خصوصیات خود چراغ راه انسان‌ها در طول تاریخ بوده‌اند و ما امام جواد(ع) را با خصوصیات حُسن اخلاق، پاسخگویی و رفتار عالمانه و گشاده‌رویی با دوست و دشمن می‌شناسیم. امروز عمل به توصیه‌های این امام بزگوار راهگشای جامعه ایران امروز ماست.

وی افزود: امروز سفر نخست وزیر عراق به کشورمان را داریم و میزبان آقای الکاظمی هستیم و امیدواریم گفتگوهای سازنده‌ای با هدف تعمیق همکاری‌های دو ملت بزرگ داشته باشیم و افق‌های آینده را ترسیم کنیم و همکاری‌های گذشته را تعمیق بخشیم. این سفر درحالی انجام می‌شود که سیاست همسایگی به‌عنوان راهبرد اساسی در سیاست خارجه ما وارد عرصه جدیدی شده و روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است.

سخنگوی دولت همچنین بیان کرد: در این مدت تلاش کردیم ارزهایی که در خارج داشتیم به کشور بازگردد و حداقل در دو کشور چشم‌انداز خوبی ایجاد شد تا ارز را به داخل بیاوریم. قطعاً درآمد ارزی ما با توجه به فروش نفت بهتر از امروز خواهد شد و قیمت واقعی ارز کمتر از رقمی است که در بازار می‌چرخد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: