۳۲۴۴
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۳۰۲
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون با وزیر نیرو گفت: بسیاری از نکات موردنظر اعضای کمیسیون ناظر به مشکلات آب و برق مناطق در حوزه های انتخابیه بود که مسئولان ستادی قول دادند که آن را بررسی کنند.

به گزارش فراتیتر، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کمیسیون انرژی صبح امروز با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و معاونان و مدیران وزارت نیرو برگزار شد.

وی افزود: با توجه به وقت محدودی که در اختیار جلسه بود عمده وقت به ارائه گزارش مدیران وزارت نیرو و همچنین سوالات و نکات اعضای کمیسیون انرژی اختصاص یافت و فرصتی برای پاسخ مبسوط به سوالات فراهم نشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی ادامه داد: مقرر شد رضا اردکانیان طی دو هفته آینده گزارش مکتوب را در پاسخ به نکات و سوالات اعضای کمیسیون به مجلس ارائه و ارسال کند و همچنین جلسات مشترکی را با کمیته برق و همچنین کمیته انرژی‌های تجدید پذیر کمیسیون انرژی با مدیران ستادی مختلف وزارت نیرو برگزار شود که جزئیات مباحث مطرح شده در آنجا بررسی و نتایج آن به صحن و کمیسیون گزارش خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: بسیاری از مطالب و نکات موردنظر اعضای کمیسیون ناظر به مشکلات آب و برق مناطق در حوزه‌های انتخابیه بود که مسئولان ستادی قول دادند که آن را بررسی کنند و تا حد امکان نسبت به سایر امور و پاسخ مناسب به مطالبات مردم اقدام انجام دهند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: