۳۵۱۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۲۹۰
فرهنگ و هنر موسیقی

تیتر یک خبر چرخشی

کیهان کلهر قصد دارد تا کنسرت «شهر خاموش» خود را بار دیگر در دو شهر به روی صحنه ببرد اما این‌بار این هنرمند کنسرت خود را بصورت مجازی و برای همه مردم ایران برگزار خواهد کرد.
به گزارش فراتیتر، کیهان کلهر نوازنده بین المللی کمانچه و برنده جایزه جهانی وومکس که پیش از این در دوران شیوع کرونا حضوری فعال در فضای مجازی داشت و با صدای ساز خود در کنار مردم حضور داشته، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از برنامه برگزاری کنسرت شهرخاموش در شهر‌های تهران و اصفهان بصورت مجازی و رایگان خبر داد.

این هنرمند که پیش از این با تکنوازی سه تار خود در موزه آبگینه بصورت برخط میهمان مردم خانه نشین جهان در شب‌های کرونایی بود، در صفحه شخصی خود نوشت: دوشنبه سیزدهم مردادماه شهر خاموش را در خانه هایتان می‌نوازیم.

فروردین نود و هشت و در شروع تور شهرخاموش قرار به رفتن به اغلب شهر‌های کشورمان را داشتیم و بخشی از برنامه‌های ما نیز کنسرت برای هموطنان در شهر‌های مرزی و از سر گیری اجرا‌های رایگان ویژه تور قبلی در مناطق محروم بود که به دلیل شیوع کرونا امکان پذیر نشد.

این نوازنده بین المللی در ادامه پیام خود نوشته است: از این رو بر ادامه این اجرا‌ها بصورت پخش زنده در فضای مجازی و با امکان دسترسی برای همه و بصورت رایگان و برای همه مخاطبان در اینستاگرام و یوتیوب تصمیم گرفتیم تا در این احوال برای ساعتی همدلانه در کنارتان بنوازیم و بشنویم.

کیهان کلهر ادامه داد: به این منظور دو مکان زیبا که برای تمام ایرانیان خاطره انگیز و عزیز است را در تهران و اصفهان انتخاب کردیم که اطلاعات آن متعابا به آگاهی خواهد رسید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: