۳۵۲۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۳۲۳
قرعه‌کشی پنجمین طرح عرضه محصولات سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و رسانه‌ها انجام شد و اسامی منتخبان فردا از طریق سایت این گروه خودروسازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش فراتیتر، در این طرح که چهار خودرو شامل دو مدل محصول کوییک و دو مدل وانت ۱۵۱ عرضه شده بود، در مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

امروز هشت هزار نفر طی قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد و چهار هزار نفر معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی نیز به عنوان رزرو انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح برای خودرو کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه هزار نفر به عنوان برنده قرعه‌کشی و یک‌هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند.

برای خودرو کوییک.آر نیز ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، سه هزار نفر به عنوان برنده قرعه‌کشی و یک‌هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند.

برای خودرو وانت۱۵۱ نیز چهار هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان یک‌هزار نفر به عنوان برنده قرعه‌کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند.

وانت۱۵۱ آپشنال نیز سه هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت که در قرعه‌کشی امروز یک‌هزار نفر به عنوان منتخب اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

اسامی منتخب در این طرح، پس از تایید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی‌ها، ظهر فردا (یکشنبه) اعلام خواهد شد. همچنین با ارسال پیامک به منتخبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: