۳۵۲۸
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید : ۴۲۱
تکواندوکاران ایران جایگاه خود را در جدیدترین رنکینگ المپیکی حفظ کردند.

به گزارش فراتیتر،سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد.

در این رنکینگ امتیازات ماه "جولای" سال ۲۰۱۶ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ماه های دیگر از این سال ۷۵ در صد کم شده است.

ملی پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۹ در رویدادی حضور پیدا نکرده اند؛ شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت نیز در دستور کار تکواندوکاران قرار داشتند که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است اما با این حال هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین های جهان حفظ کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی،  آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان جایگاه پنجمی خود را حفظ کرد؛  فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار این وزن نیز در جایگاه سی‌ام قرار دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی در رده ششم باقی ماند،  سروش احمدی جایگاه چهاردهم را حفظ کرد و امیرمحمد بخشی رده بیست و ششم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی‌ام قرار دارد و علی اشکوریان نیز رده سی و سوم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم، جایگاه چهارمی خود را حفظ کرده است.  سعید رجبی دیگر نماینده این وزن، رده بیست و هشتم را در اختیار دارد.

در گروه زنان، ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم رده چهل و نهم را به نام خود ثبت کرده است.  مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده این وزن نیز در رده شصت و نهم قرار دارد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد، رده نوزدهم را به خود اختصاص داده و کیمیا همتی دیگر نماینده ایران در این وزن در رده چهل و دوم قرار گرفته است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل، رده پنجاه و هفتم را به خود اختصاص داده،  اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده شصت و یکم جای دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: