۳۵۷۱
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۴۴۰
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر ویژه

سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد در نظر دارد برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آتی لیگ جزیره میلاد محمدی را به خدمت بگیرد.
به گزار ش فراتیتر، میلاد محمدی مدافع ۲۶ ساله تیم ملی ایران در تابستان سال ۲۰۱۹ با قراردادی آزاد از تیم احمدگروژنی به خنت بلژیک پیوست.

نشریه Football Insider در گزارش خود ادعا کرده است باشگاه لیدز یونایتد که به بیلسا موفق شد جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را در فصل آتی کسب کند به جذب میلاد محمدی علاقه‌مند است و در نظر دارد با پرداخت ۶/۵ میلیون پوند این مدافع ملی پوش ایرانی را در اختیار بگیرد.

این نشریه در ادامه نوشت؛ محمدی می‌تواند به عنوان یک مدافع راست نیز بازی کند و او در فصل گذشته برای تیم بلژیکی خنت فوق العاده بود. او حتی در تیم منتخب این لیگ نیز قرار گرفته است.

این نشریه تایید کرد بیلسا مربی آرژانتینی این تیم با توجه به قابلیت‌های فوق العاده محمدی علاقه‌مند به جذب او می‌باشد و این بازیکن اگر مشکلی پیش نیاید به زودی راهی لیگ جزیره می‌شود. لیدز باید تابستان امسال خود را تقویت کند و برنامه ویژه داشته باشد. آن‌ها در لیگ برتر در برابر مهاجمین درجه یک قرار خواهند گرفت و نمی‌توانند امیدوار باشند که بدون تقویت خود و برنامه‌های لازم بتوانند کاری از پیش ببرند.

این نشریه توضیح داد: محمدی جدا از توانایی‌های دفاعی خود از قدرت بالای برای دریبل زنی و سرعت فوق العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند به لیدز نیز کمک کند تا در فصل آتی لیگ جزیره موفق شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: