۳۶۱۱
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۴۰۲
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر چرخشی

رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور گفت: تصمیم برای برگزاری نمایشگاه الکامپ برعهده شرکت نمایشگاه‌ها و ستاد ملی مقابله با کرونا استT ما تابع تصمیم‌گیری آن‌ها هستیم.

به گزارش فراتیتر، اوایل اردیبهشت امسال، زمانی که هنوز موج دوم شیوع کرونا در کشور آغاز نشده بود، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بر خلاف سال‌های گذشته از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

«محمدباقر اثنی‌عشری» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره برگزاری برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ گفت: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد که نمایشگاه برگزار شود، باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در چیدمان غرفه‌ها و فضایی که بین‌ آن‌ها وجود دارد نیز تصمیمات مناسبی گرفته شود.

وی تشریح کرد: با طراحی غرفه‌های بزرگ‌تر و ایجاد فاصله‌ بیشتر، الکامپ امسال را باید در نسخه محدود برگزاری کنیم تا پیوستگی برگزاری این نمایشگاه در ۲۵ سال گذشته از بین نرود.

رئیس سازمان نصر با بیان‌ این که پیام ما در نمایشگاه امسال، استفاده از فناوری اطلاعات در شرایط بحرانی مانند کرونا است، گفت: با شرایط پیش‌آمده، زمانی که ثبت‌نام را آغاز کردیم، مقداری نگران استقبال مردم بودیم، اما استقبال آن‌ها بسیار خوب بود. تقریبا برای ۳۰ هزار متر فضای سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز پیش‌ثبت‌نام انجام شده است که این مقدار، بیشتر از ظرفیتی است که ما در اختیار داریم.

وی اشاره کرد: در الکامپ امسال بخش خصوصی و دولتی حضور دارند و نکته حائز اهمیت این است که دولتی‌ها نیز باید مانند بخش خصوصی ثبت‌نام به عمل بیاورند. ثبت‌نام تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن سایت بسته می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: