۳۶۲۸
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۳۲۵
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال برای اولین بار توانست در یکی از پرونده‌های خود در فیفا برنده شود؛ شکایتی که میگوئل کولی از باشگاه استقلال داشت به نتیجه نرسید و استقلال پیروز این پرونده شد.

به گزارش فراتیتر، «احمد سعادتمند» درباره نشست مدیران باشگاه استقلال اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم پیرامون تامین منابع مالی برای پرداخت صدور آرا در کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بحث و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: استقلال برای اولین بار توانست در یکی از پرونده‌های خود در فیفا برنده شود و شکایت میگوئل کولی دستیار «وینفرد شفر» سرمربی اسبق تیم از باشگاه استقلال به نتیجه نرسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پس از پیروز شدن در پرونده میگوئل کولی پیگیر پرونده ساشا شفر هستیم و به طور حتم در این پرونده نیز پیروز خواهیم شد.

سعادتمند تصریح کرد: تاکنون درباره پرونده وینفرد شفر سه بار با فیفا مکاتبه داشته‌ایم اما رای صادر و تایید شده و باید ۶۰۰ هزار دلار به این مربی پرداخت کنیم و تلاش می‌کنیم این موضوع محقق شود.

وی در پایان درباره شایعه حضور احسان حاج صفی در استقلال برای فصل آینده گفت: جلساتی را با مربیان استقلال برگزار و همان‌طور که بارها گفته‌ام قرار شده است شاکله اصلی تیم را حفظ و بازیکنانی را جذب کنیم که در حد نام باشگاه استقلال باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: