۳۶۴۹
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۴۴۰
تهیه‌کننده فیلم سینمایی در حال تولید «کوسه» گفت: این فیلم را در سال ۱۴۰۰ اکران می‌کنیم؛ زیرا فیلم‌هایی که اکنون نمایش داده‌ شده‌اند، پاسخگوی انتظارات نبوده‌اند.
به گزارش فراتیتر، فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی یکی از فیلم‌هایی بود که در دوران کرونا ساخته شد.

پیش تولید این فیلم از ۱۵ بهمن و در سکوت خبری آغاز شد و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین کلید بخورد، با شیوع کرونا به تعویق افتاد، اما تیر و مرداد ۹۹ به تولید رسید. سیدمحمد احمدی تهیه‌کننده فیلم کوسه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا و درباره قصه و شرایط تولید این فیلم بیان کرد: این فیلم یک کمدی است که در دو زمان روایت می‌شود؛ زمان گذشته که قبل از انقلاب است و زمان آینده. دو شخصیت اصلی داریم که با توجه به تغییر فضا و پیروزی انقلاب تغییراتی کرده‌اند.

احمدی در توضیح علت حضور در این پروژۀ سینمایی عنوان کرد: با توجه به آشنایی با عطشانی همچنین به دلیل این که فیلم‌نامه را دوست داشتم، قبول کردم که این کار را انجام بدهیم و با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت (کرونا و ...) توانستیم بازیگران را انتخاب کنیم و امیدوارم فیلم فروش خوبی داشته باشد.

وی در مورد سرمایه‌گذاران این فیلم گفت: دو سرمایه‌گذار داریم که یکی بیمه تجارت نو است و دیگری یکی از دوستانی که یک شرکت بازرگانی دارد.


احمدی در پاسخ به این سوال که آیا تقابل فضای قبل و بعد از انقلاب و انتخاب سوژۀ خوانندگی برای داستان فیلم، تکراری نیست، تاکید کرد: نه فضا بسیار متفاوت است و اگر ذهنیت فیلم سینمایی مطرب و امثال آن را دارید، باید بگویم این فیلم اصلاً در آن فضا‌ها نیست و این‌که به نظرم کار خوبی در خواهد آمد.

سعی کردیم که تمامی پروتکل‌های ایام کرونا را رعایت کنیم؛ بر این اساس در ورودی ضدعفونی و دستگاه گذاشتیم، ضمن این که دکتر مقیم داشتیم که اکسیژن و فشار و تب را می‌گرفت و از عوامل هر ۲۰ روز یک بار آزمایش می‌گرفتیم؛ سعی کردیم تمام موارد را رعایت کنیم و فکر می‌کنم در این کار موفق هم بوده‌ایم. کوسه دومین کار من به‌عنوان تهیه‌کننده است و قبلاً سه، چهار کار را سرمایه‌گذاری کرده بودم و کم‌کم تصمیم گرفتم شخصاً تهیه‌کنندگی کار انجام دهم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی کوسه در انتها و در اشاره به تاریخ اکران این فیلم تصریح کرد: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، تصمیم گرفته‌ایم این فیلم را در سال ۱۴۰۰ اکران کنیم. زیرا فیلم‌هایی که اکنون نمایش داد شده‌اند، پاسخگوی انتظارات نبوده‌اند. قطعاً با توجه مواردی که گفته می‌شود، این بیماری تمام خواهد شد.


مهدی هاشمی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا کامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) و آسیا تاشکین (بازیگر اهل کشور ترکیه) مجموعه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: مرتضی رحیمی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، صدابردار: محمد شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مدیر تبلیغات: سید محمدصادق لواسانی، تیم تبلیغات: شراره داودی، مهسا مرزبان، عکاس و کارگردان فیلم پشت صحنه: بابک برزویه، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، حامی مالی: بیمه تجارت نو، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: