به گزارش فراتیتر، در هفته اخیر شاهد انتشار چندین توئیت در حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر بودیم که به مناسبتهای مختلف بیانات ایشان منتشر شده است. در ادامه این گزارش، محتوای این توئیتها را مشاهده خواهید کرد.
انفجار دردناک و بزرگ بیروت
حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر، توئیتی در واکنش به انفجار بزرگ لبنان منتشر کرد که در این توئیت آمده است؛ «در فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم و خسارات شدید شده با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم. صبر در برابر این حادثه، برگ زرینی از افتخارات لبنان خواهد بود.»
سالگرد حمله اتمی آمریکا به هیروشیمایک روز بعد از توئیت در خصوص انفجار لبنان شاهد بودیم که در حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر آمده است: طبیعت ارتش استکباری، بیدین، بیخدا و فاقد اخلاق آمریکا این است. اگر کسی بخواهد راجع به جنایات ارتشهای قدرتهای استکباری حرف بزند، چندین کتاب میشود نوشت و باید نوشت.
ماجرای تعیین غدیر، ماجرای تعیین ضابطهدر ادامه توئیتهای حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر شاهد بازنشر صحبتهای ایشان در دیدار اقشار مختلف مردم در شهریورماه ۱۳۹۵ بودیم که اشاره به عید غدیر داشتند.
در متن این توئیت ذکر شده است که ماجرای تعیین غدیر، ماجرای تعیین ضابطه است، تعیین قاعده است. یک قاعدهای در اسلام درست شد؛ پیغمبر اکرم در ماههای آخر عمر، این قاعده را وضع کرد؛ آن قاعده چیست؟ قاعدهی امامت؛ قاعدهی ولایت. جوامع بشری از دیرباز حکومت داشتند؛ بشر انواع و اقسام حکومتها را تجربه کرده است؛ اسلام این حکومتها را، این نوع قدرتمندیها و قدرتمداریها را قبول ندارد؛ امامت را قبول دارد. این قاعدهی اسلام است؛ غدیر این را بیان میکند.
توئیت حساب کاربری رهبری درباره قرارداد ۱۹۱۹همچنین روز گذشته حساب کاربری منتسب به رهبر انقلاب در توئیتر به مناسبت سالگرد امضای قرارداد استعماری ۱۹۱۹ بین ایران و انگلیس متن و تصویر زیر را منتشر کرد.
امام موسی کاظم (ع) زندگی خود را وقف جهاد مقدس کرددر نهایت هم امروز شاهد بودیم که حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) نوشت: «امام موسی کاظم علیهالسلام همه زندگی خود را وقف جهاد مقدس ساخته بود؛ یعنی: اولاً تبیین اسلام ناب و تفسیر صحیح قرآن؛ ثانیاً، تبیین مسئله امامت و حاکمیت سیاسی؛ ثالثاً، تلاش برای تشکیل آن جامعه.»