۳۷۴۵
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۵۰۸
صفحه نخست عمومی

اخبار چرخشی

در هفته گذشته شاهد توئیت‌های مختلف در حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر بودیم که با انفجار بیروت شروع شد و تا امروز به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) ادامه داشته است.
به گزارش فراتیتر، در هفته اخیر شاهد انتشار چندین توئیت در حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر بودیم که به مناسبت‌های مختلف بیانات ایشان منتشر شده است. در ادامه این گزارش، محتوای این توئیت‌ها را مشاهده خواهید کرد.

انفجار دردناک و بزرگ بیروت
حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر، توئیتی در واکنش به انفجار بزرگ لبنان منتشر کرد که در این توئیت آمده است؛ «در فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم و خسارات شدید شده با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم. صبر در برابر این حادثه، برگ زرینی از افتخارات لبنان خواهد بود.»
 
توئیت‌های سیاسی و مذهبی رهبری در هفته گذشته

سالگرد حمله اتمی آمریکا به هیروشیما
یک روز بعد از توئیت در خصوص انفجار لبنان شاهد بودیم که در حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر آمده است: طبیعت ارتش استکباری، بی‌دین، بی‌خدا و فاقد اخلاق آمریکا این است. اگر کسی بخواهد راجع به جنایات ارتش‌های قدرت‌های استکباری حرف بزند، چندین کتاب می‌شود نوشت و باید نوشت.
 
 
توئیت‌های سیاسی و مذهبی رهبری در هفته گذشته

ماجرای تعیین غدیر، ماجرای تعیین ضابطه
در ادامه توئیت‌های حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر شاهد بازنشر صحبت‌های ایشان در دیدار اقشار مختلف مردم در شهریورماه ۱۳۹۵ بودیم که اشاره به عید غدیر داشتند.
در متن این توئیت ذکر شده است که ماجرای تعیین غدیر، ماجرای تعیین ضابطه است، تعیین قاعده است. یک قاعده‌ای در اسلام درست شد؛ پیغمبر اکرم در ماه‌های آخر عمر، این قاعده را وضع کرد؛ آن قاعده چیست؟ قاعده‌ی امامت؛ قاعده‌ی ولایت. جوامع بشری از دیرباز حکومت داشتند؛ بشر انواع و اقسام حکومت‌ها را تجربه کرده است؛ اسلام این حکومت‌ها را، این نوع قدرتمندی‌ها و قدرت‌مداری‌ها را قبول ندارد؛ امامت را قبول دارد. این قاعده‌ی اسلام است؛ غدیر این را بیان می‌کند.
 
 
توئیت‌های سیاسی و مذهبی رهبری در هفته گذشته

توئیت حساب کاربری رهبری درباره قرارداد ۱۹۱۹
همچنین روز گذشته حساب کاربری منتسب به رهبر انقلاب در توئیتر به مناسبت سالگرد امضای قرارداد استعماری ۱۹۱۹ بین ایران و انگلیس متن و تصویر زیر را منتشر کرد.
 
 
توئیت‌های سیاسی و مذهبی رهبری در هفته گذشته

امام موسی کاظم (ع) زندگی خود را وقف جهاد مقدس کرد
در نهایت هم امروز شاهد بودیم که حساب کاربری منتسب به رهبر معظم انقلاب در توئیتر به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) نوشت: «امام موسی کاظم علیه‌السلام همه زندگی خود را وقف جهاد مقدس ساخته بود؛ یعنی: اولاً تبیین اسلام ناب و تفسیر صحیح قرآن؛ ثانیاً، تبیین مسئله امامت و حاکمیت سیاسی؛ ثالثاً، تلاش برای تشکیل آن جامعه.»
 
 
توئیت‌های سیاسی و مذهبی رهبری در هفته گذشته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: