۳۷۴۹
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۴۱۵
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم تا با چاره اندیشی اجازه ندهیم تا مشکلی برای پرسپولیس و استقلال به وجود بیاید.

به گزارش فراتیتر، «مهدی علی‌نژاد» روز دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از وب‌سایت و سامانه جامع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت طلب «برانکو ایوانکوویچ» از پرسپولیس افزود: تاکنون ۳۰ درصد مطالبات برانکو پرداخت شده است و باشگاه با کمک‌هایی که به پرسپولیس  می‌شود و چاره اندیشی‌هایی که صورت می‌گیرد به زودی طلب برانکو و دستیارانش پرداخت می‌کند تا مشکلی برای این باشگاه رخ ندهد.

وی همچنین در مورد بدهی‌های متعدد باشگاه استقلال افزود: تمام تلاش و هدف این است که تا پیش از آغاز فصل جدید تمام بدهی‌های باشگاه استقلال هم پرداخت شود تا مشکلی برای این باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم رخ ندهد.

معاون وزیر ورزش همچنین در مورد دستگیری یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، پاکسازی در ورزش به خصوص فوتبال در حال انجام است و این موضوع با قدرت پیگیری می‌شود تا جلوی فساد را بگیریم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: