۳۷۸۸
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۳۶۸
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان بانظم‌تر بودند و موفق شدند پیروز میدان شوند.

به گزارش فراتیتر، ایمان عالمی،‌ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: استقلال مقابل سپاهان با برنامه بازی کرد و تفکرات دفاعی در این بازی مد نظر داشت و به ضد حمله فکر می‌کرد. استقلال در این بازی چند بازیکن مهم خود را از دست داده بود اما تفکرات خوبی پشت این بازی بود و خط دفاع در این بازی توانست عملکرد خوبی داشته باشند. همچینین حضور وریا غفوری و هرویه میلیچ تاثیر بسیار خوبی روی روند بازی داشت. آرش رضاوند، مسعود ریگی و علی کریمی در خط هافبک توانسند انتظارات برآورده کنند و خلاء قابل توجهی در این زمینه احساس نشود.

او ادامه داد: استقلال با فکر بازی کرد و توانست با پاس‌های متعدد به اهداف خود در این مسابقه برسد. سپاهان هم خوب شروع کرد و آمده بود بازی خوبی انجام دهد اما استقلال با ترفتند دفاع - ضدحمله موفق شد حریف را شکست دهد. سپاهان تیم بدی نبود اما استقلال با نظم‌تر بود و با تراکم دفاعی بهتری مقابل سپاهان روبرو شد و پیروزی رسید. سپاهان هر چقدر هم که می‌گذشت، احساس کرد که نمی‌تواند به دروازه استقلال نزدیک شود و نتوانست به گل برسد. دانشگر هم در دفاع و هم در حمله بود و تاثیر قابل توجهی روی بازی داشت و بقیه مدافعان استقلال هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل احتمالی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی گفت: باید ببینیم قرعه کشی به چه صورت است ولی به نظرم استقلال به یک خود باوری رسیده و شرایط بهتری پیدا کرده است. تیم در لیگ برتر مقام دوم را کسب کرده است و در دو بازی‌ آخر خود کار سختی ندارد و فکر نکنم جایگاهش تغییر کند. الان همه یک دل هستند و استقلال این شرایط را دارد که بتواند مقام قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. به نظرم اگر استقلال مقابل پرسپولیس در فینال بخورد، جذابیت دو چندان می‌شود. چون جام حذفی یک برنده دارد و اگر در هم داربی باشد هم این مسابقه در فینال ممکن شود، رقابت بسیار نفس‌گیری را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس از یک طرف قهرمان لیگ برتر شده است و در طرف مقابل استقلال می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود و این تقابل می‌توانند  این داربی بسیار دیدنی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: